Щаслива родина

29
грудня
2018

Від чого залежить успіх ресторанного бізнесу

2 комментария
Опубліковано в рубриці: "Your future test drive"

— Успіх ресторанного бізнесу, як і будь-якого іншого починається з формування бренду, — говорить відомий у Кременчуці ресторатор Давид Альбертович, чий голос знає майже кожен кременчужанин.

Справді, бренд — це і особиста філософія, і філософія ставлення до клієнта, це і сервіс, і професіоналізм персоналу, а також – атмосфера, якість обслуговування та багато іншого. Ще якихось 12 років тому мені це й на думку не спадало. Просто любив пригощати своїх друзів шашликом. А вони час від часу говорили про те, що в нашому місті немає закладу, де б можна було замовити таку смакоту.

Подробиці
30
листопада
2018

Нейрографіка задля щастя, миру та добробуту

Поки що немає коментарів
Опубліковано в рубриці: "Щаслива родина"

Навіть якщо про нейрографіку ви ніколи не чули, проте:

Як бути щасливим?

Впевнена, думали не раз. Так?!

То візьміть маркер і аркуш паперу.

Як вам гасло – «Аби бути щасливим, візьми, що є під рукою: маркер, олівець, фломастер чи навіть ручку, аркуш паперу, та зміни світ!»

Подробиці
15
листопада
2018

Як здійснити мрію та де брати можливості?

Поки що немає коментарів
Опубліковано в рубриці: "Your future test drive"

«Як здійснити мрію?» — думають всі.

А також про те: «Як отримувати всесвітнє щастя?»

Читайте секрети Каті Сільвестрової та здійснюйте бажання.

У мене є два слогани, які допомагають в усьому. Перший — «Два мільйони рішень завжди». Простіше я тлумачу його так: немає виходу лише з труни, за умови, що ти помер. Хоча, навіть думаючи про смерть, вірю, що є жива вода. Та сьогодні — не про нове народження. Сьогодні — про здійснення мрій.

Коли до мене приходить нова мрія, зазвичай це щось нереальне й неможливе, я примружуюсь і заявляю світу: «Хочу і буду». Цим слоганом я транслюю Всесвіту, що робитиму все можливе й неможливе, аби мрія здійснилася.

Подробиці
23
жовтня
2018

ТМ Примафлора про «правильні» дезодоранти

6 комментариев
Опубліковано в рубриці: "Щаслива родина"

ТМ Примафлора про уявний захист та причини онкозахворювань

ТМ Примафлора не рекламує свої дезодоранти по телебаченню. Проте кожен із нас час від часу чує рекламу, яка обіцяє, що дезодорант захистить нас від запаху поту НА 24 години. А деякі виробники гарантують, що і протягом 48 годин ви не спітнієте, якщо оберете саме продукт їхньої торгової марки. Більше того, нібито є ще і 72-годинний захист. Під час перегляду реклами ми бачимо, як чарівно приваблива дівчина (саме дівчина) користується кульковим, гелевим чи сухим дезодорантом: вона наносить його під пахвами, а далі — уявний захист на вказаний час.

Подробиці
12
жовтня
2018

Даруйте на весілля столові набори ТМ Fissman

1 коментар
Опубліковано в рубриці: "Щаслива родина Що дарувати на весілля"

Створюй особливу домашню атмосферу разом із ТМ Fissman

Кожна жінка мріє про щасливі сімейні стосунки, про затишок в оселі, про ніжні обійми та романтичні вечері.

Чи не так?!

Коли в сім’ї з’являється немовля — про те, щоб усі відчували родинний зв’язок та щиру любов одне до одного.

Про секрети взаємин читайте на сторінках рубрики «Щасливе подружжя».

А про те, як створити надзвичайно теплу атмосферу вдома, розповість засновниця мережі магазину «Придане» Яна Білоконь :

Подробиці
26
липня
2018

Готуємось у космонавти з метою здійснення мрій

Поки що немає коментарів
Опубліковано в рубриці: "Your future test drive"

У кого є аргументована відповідь на запитання про те, чи варто думати про здійснення мрій  — коментуйте, як дочитаєте до кінця.

Коли ми говоримо про своє майбутнє, ми бажаємо здійснення мрій і прагнень. Так? А тому постає питання: «Як досягти того, що ми собі малюємо в думках?»

Однак перш ніж скористатися порадами та сценаріями, слід згадати про тих людей, які побували в космосі. Саме ці люди, а їх близько шестисот, є взірцем здійснення мрій.

Усім з дитинства відома фраза: «Якщо дуже захотіти, можна в космос полетіти» — є визнаною реальністю.

Подробиці
10
липня
2018

Публічні виступи додають упевненості в собі

Поки що немає коментарів
Опубліковано в рубриці: "Your future test drive"

«Забрати в душі покликання означає позбавити її життєвості», — писав відомий чи не в усьому світі український філософ, педагог, поет, музикант — Григорій Сковорода.

 

В унісон із видатним просвітителем говорить і знаний у Кременчуці ведучий Євген Льопа, який за рейтингом глянцевого весільного журналу «Брайд Кременчук» у минулому році визнаний кращим весільним ведучим.

«Дослухайтеся до свого серця», — радить він усім, хто шукає себе, і розповідає, як його батьки мріяли, аби їхній син обрав кар’єру юриста.

Я аніскільки не жалкую, що не поїхав складати іспити до юридичного вишу, тому що знайшов себе і люблю те, чим займаюся. Я дарую людям свято і вони завжди мені вдячні.

Як став ведучим?

Із сьомого класу вже грав у шкільному театрі та шкільній команді КВК. В 11 класі потрапив до студентського театру «АСКАЛ» (сьогодні це театр комедії «МО») і зараз є його актором.

Коли зрозумів, що не готовий присвятити себе юриспруденції, вступив до Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету економіки й права. І в КВК грав, і в студентському театрі виступав.

Театр відкрив для мене великі можливості. Все з нього й почалося. Багато чого я навчився на сцені. Та й сьогодні вчуся, адже досконалості немає меж.

Публічні виступи додають упевненості в собі. А завдяки впевненості, повірте, легше здійснювати омріяне.

Я дуже вдячний своїм клієнтам, які обирають мене, і намагаюся відпрацювати на їхньому святі на найвищому рівні.

Зрозуміло, що після закінчення вишу я не відразу став відомим ведучим, бо й не відразу себе знайшов.

Скажу лише, що завжди намагався заробляти гроші. Власні кишенькові в мене зазвичай були. Я з самого дитинства не просив у батьків на свої забаганки. Сам думав, як заробити. Пам’ятаю свої  перші гроші. З 14 років виступав на Новорічних святах, чим і заробляв на мрії.

Шукаючи себе, пробував різні варіанти. Я навіть консультантом працював в одному з відомих магазинів.

Мій секрет успіху — це постійна робота над собою, бажання вдосконалюватися і не сидіти склавши руки. А рівень заробітної плати залежить переважно від того, наскільки ми затребувані світом, тобто наскільки ми профі. Аби бути профі, треба рухатися вперед і рухатися постійно.

 

Подробиці