Про партнерство

19
червня
2018

Як формується перше враження про людину

Поки що немає коментарів
Опубліковано в рубриці: "Про партнерство"

або Механізм зворотного зв’язку

Я не планувала писати про те, як важливо в житті сподобатися з першого погляду. Вважала, що це розуміє кожен, хто хоче отримувати щомісячний дохід більше 500 умовних одиниць.

Однак про те, наскільки важливе перше враження, говорю майже на всіх тренінгах про збільшення обсягу продажу (прибутку). Не просто говорю, а й наполегливо прошу занотувати, аби час від часу згадувати формулу сприйняття нас людьми або так зване правило 55-38-7, за яким перше враження на:

Подробиці
19
березня
2018

Філософія продажу на щастя й достаток

4 комментария
Опубліковано в рубриці: "Про партнерство"

Хто б що не говорив, ми всі себе «продаємо щодня». Де б ми не були, з ким би не говорили, ми презентуємо свій досвід, знання, кваліфікацію, ідею. Елемент класичного продажу є в будь-якій розмові, особливо коли доносимо до людей свої наміри чи думку або починаємо переконувати в чомусь.

Успішні компанії завжди починають із продажу себе, щоб викликати довіру споживача, а вже потім пропонують придбати той чи інший свій товар.

І не просто так ми бачимо обличчя успішних керівників цих підприємств.

Сьогодні продаж — це не лише великий комплекс дій, це ще й філософія та особливе мислення. Той підприємець, який розуміє, що грошовий обіг навколо нього починається з нього як з особистості, завжди буде успішним. Адже переговори з майбутніми партнерами починаються з особи ініціатора. Тому спочатку підприємець «продає себе» і тільки потім — компанію, свої послуги чи товар.

Незалежно від того, що є об’єктом продажу, на результат впливають такі фактори:

  1. репутація, бренд, титули та регалії;
  2. взаємовідносини (якщо нові, то це полегшує розвиток продажу, якщо історично є негативний досвід, то боротися з упередженням непросто);
  3. професіоналізм персоналу.

Кожен з цих факторів має свою частку.

Зрозуміло, що репутація забирає близько 45-50%. Споживач зазвичай купує відомі бренди, імідж яких поза сумнівом. Якщо особистий досвід стосунків з брендом позитивний, то додамо ще плюс 25-30% на користь вибору. Частка, що належить персоналу нібито і невелика — всього 10-25%, та коли брати обсяг продажу і порахувати недоданий прибуток, то комусь може стати дуже сумно.

Якщо взяти цей факт за аксіому, то можна помітно покращити свій рівень доходу. Головне — не переконувати себе, що на твої доходи впливає криза в Україні, керівник підприємства, умови праці й таке інше. Тоді,  щомісяця підвищуючи свій рівень уміння «продавати», можна додавати 10-25% до свого середньомісячного доходу, тим самим покращуючи свій рівень життя.

Саме тому я з першого свого номера «Брайд Кременчук» запропонувала всім рекламодавцям за допомогою тренінгів (нових знань) впливати на рівень доходу.

«Брайд Кременчук» запропонував рекламодавцям журналу навчальні програми

Нам усім необхідно покращувати репутацію, формувати хороші стосунки та підвищувати свій особистий професіоналізм та професіоналізм персоналу, який впливає на продаж нашого товару чи послуг.

Кожен з нас, упевнена, оминатиме підприємство, якщо не склалися стосунки з продавцем. І навіть зручне розташування не мотивує купувати там, де не подобається спілкування.

Отже, варто пам’ятати, що насправді важливість вказаних факторів спрацьовує в зворотному напрямку і

  • на перше місце виходить персонал,
  • а вже потім — продукт і компанія.

І це не парадокс. Поспілкуйтеся зі своїми друзями і переконайтеся в цьому.

Здебільшого навіть найкращий продукт людина не купуватиме в того продавця, який їй не подобається.

Замість резюме

Якщо не задовольняють доходи, треба вчитися продавати в широкому розумінні цього слова.

Вчитися продавати я почала ще в 2001 році. Всі компанії, де я працювала, — це відомі бренди не лише в Україні. Тому на сьогодні маю багато прикладів, коли філософія продажу, стаючи корпоративною філософією, забезпечує серйозний плюс не лише в грошовому еквіваленті, а й у ринковому статусі бренду чи компанії.

Усім, хто зрозумів, про що я розповідаю, пропоную тренінги:

  • Філософія та алгоритм продажу
  • Успішний продавець із діагностикою навичків
  • Секрети продажу та як щастя впливає на прибуток
  • Презентація як мистецтво продажу
  • Продаж без розчарувань
  • Докладно про мерчандайзинг
  • Алгоритм формування торгової команди
  • П’ять кроків до прибутку — «Метаморфози метелика» (антикризовий тренінг)
  • Як не помилитися в майбутньому працівникові — «Відбір персоналу без емоцій за компетенціями»
  • Стилі лідерства
  • Ефективні переговори
  • Грошова та не грошова мотивація персоналу
  • Простий менеджмент («Ефективний супервайзер»)
  • Ефективний торговий представник (кроки візиту в торговій точці)

Кому цікаві відгуки — переходьте сюди

антикризовий тренінг для рекламодавців «Брайд Кременчук»

стильний одяг для чоловіків і жінок Brands Outlet

Заходьте на сайт bridekremenchuk.com.ua — далі про продаж буде.

Щодо вартості тренінгів, то, візьміть до уваги, — рекламодацям «Брайд Кременчук» 50% знижка!

Подробиці