Про партнерство - Bride Kremenchuk
Warning: Use of undefined constant is_home - assumed 'is_home' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/bridekre/bridekremenchuk.com.ua/www/wp-content/themes/bride/header.php on line 47

Про партнерство

03
березня
2020

Які вони, оті клієнти, що псують настрій менеджеру з продажу?

1 коментар
Опубліковано в рубриці: "Про партнерство"

І як менеджеру з продажу бути завжди в гуморі?

Гарний настрій — запорука успіху в усьому. Особливо, якщо йдеться про ефективного менеджера з продажу.

Адже продавець у доброму гуморі легше знаходить спільну мову з покупцем і, відповідно, швидше розуміє потреби клієнта.

Та бути ЗАВЖДИ в доброму гуморі вдається не кожному. Іноді й досвід не допомагає.

У чому ж причина?

Від чого псується найчастіше настрій у менеджера з продажу?

Подробиці
19
червня
2018

Як формується перше враження про людину

Поки що немає коментарів
Опубліковано в рубриці: "Про партнерство"

або Механізм зворотного зв’язку

Я не планувала писати про те, як важливо в житті сподобатися з першого погляду. Вважала, що це розуміє кожен, хто хоче отримувати щомісячний дохід більше 500 умовних одиниць.

Однак про те, наскільки важливе перше враження, говорю майже на всіх тренінгах про збільшення обсягу продажу (прибутку). Не просто говорю, а й наполегливо прошу занотувати, аби час від часу згадувати формулу сприйняття нас людьми або так зване правило 55-38-7, за яким перше враження на:

Подробиці
19
березня
2018

Філософія продажу на щастя й достаток

4 комментария
Опубліковано в рубриці: "Про партнерство"

Хто б що не говорив, ми всі себе «продаємо щодня». Де б ми не були, з ким би не говорили, ми презентуємо свій досвід, знання, кваліфікацію, ідею. Елемент класичного продажу є в будь-якій розмові, особливо коли доносимо до людей свої наміри чи думку або починаємо переконувати в чомусь.

Успішні компанії завжди починають із продажу себе, щоб викликати довіру споживача, а вже потім пропонують придбати той чи інший свій товар.

Подробиці